Sidor

måndag 20 april 2009

Hemligt igen!

Jag är så då¨lig på att välja och det gick bara inte, det fanns för mkt fint och jag hade för lite pengar för att handla allt jag ville ha...
Så jag köpte ett hemligt paket, så blir det en överraskning för mig, Lilly och Daniel.
Jag känner att jag inte vill handla mkt nu, för vi ska ju till Gb i helgen och då ska vi köra förbi Ullared och gå in där en sväng så då vill man kunna hndla lite där, sen ska vi vara i Gb och sen måste vi har pengar med oss när vi ska till Turkiet i slutet av maj, så man vill verkligen inte handla nu innan allt...

Känns nästan jobbigt att veta att jag börjar 1 maj, att jobba alltså? Vad hände med tiden? Det har alltså snart redan gått ett år?
Fasen vad hände med tiden?

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna