Sidor

torsdag 23 april 2009

Jaha då va man inte alls så sjuk iaf...

Vilket va bra så klart, lite jobbigt bara just för att jag stannde hemma från Felix kalas igår för att inte smitta andra. Men detta smittar ju inte på det sättet...
JAg pratade nämligen med Marielle igår och hon frågade om det va allergin eller en förkylning, och jag svarde att det va en förkylning eftersom jag hade ont i halsen, Och jag tyckte det va lustigt för mina ögon brukar rinna såå när det är allergi, funderade inte så mkt mera på det, men sen när vi satt och kollade på tv så bara så där bör´rjade min ögon rinna och svida som dom brukar göra när det är allergi.. Så jag tog en allergi tab igår och mitt nässspray och vips idag mkt bättre, och jo mina tabletter hjälper mig så bra och har tagit en till idag och kommer fortsätta med detta =)
Fasen vad skönt att mår bätter...

Men nu ska vi åka till Gb över helgen juh för att fira min svärmor, Lillys farmor och Daniel´s mamma Mikaela, som fyller 50 År!
Detta sja bli jätte härligt och så ska vi stanna till i Ullared på vägen upp, ska bli roligt det med ska in på någe annat ställe där med kommer bara inte ihåg vad det heter men jag har messat min kära vän Sandra som visste vad det va för något så jag hoppas att hon hinner svara=)

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna