Sidor

torsdag 9 april 2009

Varför vill det inte fungera?

Jag har tagit kort på min Lilla påska kärring som hon hann va en lite stund idag, men nu fungerar det inte att lägga in från kameran och datum och tid stämmer inte heller? Åhh vad ledsen man blir, men jag ska se om jag kan få in bilderna imån istället.. *#*#¤*%¤#?** Kamera!

Men jag har varit på melodifestival idag med! Jätte roligt och man minns själv när man stod på den scenen och alla som kollade för då kändes det som om det va hur många som helst, hittar jag något kort ska jag underhålla er lite med att faktiskt lägga in det, jag blev som en veteran jag va med typ varje år, til och med när jag brutit benet följde jag med min vän Elin upp för vi hade gjort om den låt vi skulle sjunga och jag ville ju inte lämna henne ensamen.. Hur det gick? vet jag inte! Men jag minns ett år jag va med, jag och Pernilla som då va min allrabästa vän, Sånt är livet och kom tre!

Lilly har haft feber i eftermiddag eller typ halva dagen så hon är inte pigg hoppas att hon pigga på sig, för imån ska vi till morfar!

Kram banan

1 kommentar:

Linda sa...

jag kommer också ihåg när du och Pilla var med =P det var riktigt roligt.. hehe
kram Linda

Besök de senaste 30 dagarna