Sidor

fredag 17 april 2009

Nu funkar det, men ändå inte

Japp, det va ett tatg sen jag har varit inne nu, men det har inte riktigt fungerat. Nu funkar datorn och bloggen men då krånglar så klart kameran...

Men lite har hänt;
Vi har bland annat varit i simhallen, Jag Lilly, Felicia, Felix och Filip.. Det va jätte roligt Lilly tyckte det va jätte roligt att bada med kusinerna och sen fick jag knappt upp henne ur vattnet för hon skulle bara åka rutchibana hela tiden.

Vi har pausat från våra stubbar som vi håller på att ta bort och håller nu på att måla om altangolvet istället, ska lägga in bilder på hur det blev sen om det fungerar... Jätte skillnad blev det iaf=)

Har även träffat min moster Christina och Torbjörn från Uppsala dom kom och hälsade på så det blev grillning och Lilly fick en jättefin sommar kläning av dom, i 1års present då fast lite tidigt=) Super söt!

Imån ska jag greja vidare hemma, ska även till svärmor och svärfar sen på kvällen ska vi ha en liten tjej kväll, fast inte alla tjejer tyvärr, För Våran kära sara kommer inte och detta tycker jag är mkt synd hade gärna velat ha henne med... Men vi SKA se till att boka upp en kväll när Sara kan så fort vi kan!

Nehe nu väntar nog sängen på mig så det är nog dags att dra mig uppåt=)
har lite funderingar kring att måla om lite hemma, blir nog att börja med det på söndag tror jag om altanen är ganska klar så ka jag börja där sen =)

Kram banan
P.S. Tack Bella och kornan för en trevlig spel kväll.. Vad roligt man kan ha med några kort och "Solbränna".

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna