Sidor

torsdag 2 april 2009

Jag har fått jobb!

Japp, är jag lycklig eller är jag lycklig??
Jag är såå lyckligt!!
Pratade med min chef för några dagar sen och kom fram till att det blev ett långvik ledigt 1 maj, jag sa att jag va ju intresserad för Daniel tar gärna ut pappadagar.

Jag vågade ju inte hoppas på något men så idag ringde hon, så nu har jag fått det jag börjar 1 maj och jag känner ju personalen eftersom jag jobbat där innan så detta känns jätte bra!
Året ut är det iaf än så länge sen jag jag ju hoppas på att jag får ett till vik, är ju alltid lättare när man samlat flera dagar =)

Fasen vad bra detta känns, alltså jag är gärna hemma tycker inte det är långtråkigt men det känns bra att börja jobba för då "drar" även jag in pengar inte för att Daniel klagar för han är nöjd som det är men för mig känns det bra att tjäna in pengar åxå. och till hösten börjar ju Lilly på förskola så då jobbar vi ju båda två men jag jobbar ju inte heltid så det känns bra! Då behöver hon inte gå varje dag och inte alltid heldagar!

Kram banan

2 kommentarer:

Sarah sa...

GRATTIS!

Janne och Barbro sa...

Grattis till jobbet Fanny!
Hälsa Jörgen o alla andra.

Besök de senaste 30 dagarna