Sidor

söndag 26 april 2009

Aldrig mer Balder?

Japp idag har vi kommer hem från äventyret i Göteborg, Har varit jätte roligt, fredag efm/kväll tog vi det bara lugnt köpte hem pizza och hade det trevligt, Mikaela fick öppna sina presenter och alla slappade och tog det lugnt. Lördagen då, japp det blev Liseberg Öppningsdag och allt Hade jätte roligt Lilly åkte lite barnkarusseller med mig och Daniel, Men sen skulle jag åka Balder, med Marielle, Sara och Daniel jo jag kände mig väl ganska så rejält nervös innan, sen kom två ""gubbar"" från lisebreg och skrämde upp mig ännu mera; en tejp rulle i handen och sa att dom skulle bara laga banan innan vi skulle upp och sätta oss men när tejpen väl va där, va det NOG ingen fara... "svälj" ingen fara, nej det är bara på skoj, klart att den håller- intalar jag mej själv?!?!

Väl uppe i Karusellen håller jag hårt i det handtag jag kan hitta och Blundar och spänner mig nästan hela vägen, fast jag kollar faktiskt upp 5 gånger, visst ok inte långa stunder men typ 1 sekunders koller gör jag iaf. Men jo jag va väldigt glad när det va slut, jag kände hur benen skakade, Så nja jag vet inte om det ska bli Balder igen, kanske måste jag bara för att klara av att titta iaf halva banan=S
Sen va det lugnt med karuseller iaf ett tag vi spelade lite på hjul och van nästan ingenting, men sen innan hem dags så skulle alla åka Flumeride, Jag Daniel och hans morbror Tony skulle åka tillsammans, dum som jag va så sa jag att jag kan sitta längs fram i tron att jag kunde gömma mig lite ock ta skydd, men nepp blötast av alla; Jag, hela tröjan och byxorna, huvudet klarade sig om det va bra vet jag inte, det va iaf inget skönt att gå hem dygnsur...


Men vi har ju inte bara varit i Gb, utan åxå i Ullared och då har vi såklart handlat på gekås. Så nu är man några tusen fattigare, Blev en hel del men inte mkt onödigt, lite nyakläder mest till Lilly och Daniel och såklart lite till mig med =) Sen lite annat bra hem och till hundarna=)


Här kommer lite bilder från helgen =)
Vi äter Pizza och har det trevligt=)
Eddvin hjälper Farmor öppna sina presenter
Lilly är redo för Liseberg=)

Miranda har just ätot sig mätt på Liseberg och ser inte ut att vilja ha mer =)


Eddvin är nöjd oh glad med dagen på Liseberg och chokladen gjorde honom bara gladare=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna