Sidor

tisdag 7 april 2009

Hela tomten är full..

Japp, Idag hjälpte jag Linda med kvistar och grenar från deras häck, och imån ska vi ta min trädgård. Min systers man, va här idag och fällde 2 STORA björkar och två mindre träd.
Veden ska vi bli av med för det är en som ska hämta den men alla kvistar... Dom ska jag och Linda dra ner till majbrasan imån... Så ja nu är verkligen hela baksida full med träd/kvistar och grenar... Så vi hoppas på iaf ganska bra väder och skön luft....

Men innan på förmiddagen va jag och Lilly hos farmot ju för jag skulle ju få massage och såå skönt det va, verkligen, Lilly fick gå runt lite i massage "rummet" sen va hon ganska nöjd, tills vi nästan va klara, farmor hade ställt upp som en skiva framför dörren så inte hundarna skulle komma in men så dom ändå skulle se oss Lilly "nyfiken som hon är" va ju tvungen att testa att luta sig på denna skiva, höll hård om den och den välte och då klämde min lilla älskling sina fingrar under för hon landade ju på den själv... Men efter en stunds blåsande och tröstande kändes det bättre, fast det syns fortfarande på fingrarana...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna