Sidor

måndag 27 april 2009

Hon va fullt frisk, trots blåa läppar.... + dagen tips

Japp, idag har jag varit på vårdcentralen med Lilly, Pratade med Farmor igår om att hon är blå om läpparna ibland, inte när vi badat eller nåt sånt då utan helt plötsligt när vi sitter och äter eller leker. Och eftersom det finns hjärtfel i släkten tyckte hon att vi borde kolla upp detta, så det gjorde vi, men det va ingen fara. hjärtat lät jätte bra och han tyckte hon så väldigt frisk ut. Hur man nu kan göra det? Antigen är man väl frisk eller så är man inte.. men iaf =)

Imån, ska vi nog vara ute om det är fint/bra väder, vi har varit ute en stund idag det går så bra nu. Lilly går omkring på tomten och hittar lite grenar och leker och jag kan gräva och greja=)
Men det behövs grävas och grejar mer =)

Dagens tips;
Säkert inget nytt för alla, men jag tänkte nämna det iaf för läkaren som vi hade idag sa det till mig. Att om barnet blir svullet eller blå om läpparna som Lilly eller kanske får ett utslag?!?!
Ta kort på det med en digitalkamera så du kan ta med dig och vissa för läkaren/sköterskorna. Det är alltid svårt att förklara hur det va eller hur mkt svullet det va.

Så tipset till er från mig av Lillys doktor; Ta kort när det är något för det kan vara borta eller ha gått ner till dagen efter och då kan man vissa hur det såg ut ...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna