Sidor

söndag 10 maj 2009

5 älgar på 10 tim.

Japp, det har jag sett =)
Igår efter att vi haft kalas kom Jessica som åxå skulle fira Lilly men hade jobbat hela dagen, straxt innan hon skulle åka runt 22 så att vi ute på altanen och pratade jag och Daniel, vi såg något stort stå nere på ängen vi kan se från våran altan, ock kom fram till att det va en älg, Jessica som då aldrig sett en älg blev helt tagen =) Vi gick lite närmre och kom fram till att det va 3 st...

Och sen idag på morgonen när jag skulle vara så duktig och ta min morgon runda fast lite senare än vanligt kanske runt halv 8, så ser jag 2 älgar till bara en bit från där vi såg dom igår=)

Så 5 älgar på 10 timmar det kan inte vara så dåligt =)

Och imån bär det av mot Öland =)

Just det kan nämna det åxå blivit strul med jobbet vet inte hur det blir har nästan halva sommaren som jag vet men resten är bara ett stort ?

Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Oj, vad häftigt! =) Och mitt i Påryd...

Besök de senaste 30 dagarna