Sidor

onsdag 20 maj 2009

Wolf kom på besök och äntligen; min frisyr...

Japp, idag gick jag morgon runda som vanligt runt kl 6 jag och hundarna hur härligt som helst, Men det va något som blev annorlunda idag..
För att göra en lång historia kort; Vilma löper och hanhundar letar tikar, vi hittade en hanhund lös idag när vi va ute och gick, Jätte snäll kille som tur va=)
Men jag vågade inte lämna honom ute mitt i samhället för det såg inte ut som han hade riktigt koll på trafiken så han följde glatt med mig och hundarna hem. väl hemma började jag ringa runt om vems hunden va och hittade tillslut vem som va dem stolta ägaren och fick veta att hunden Hette WOLF och att dom skulle komma och hämta honom om bara en lite stund..
Så jag gick snabb in och hämtade Lilly och Daniel för jag tyckte att dom skulle få hälsa på denna snälla och mkt söta hund...
Här kommer några bilder från morgonen=)
Lilly tyckte att Wolf skulle smaka lite löv som hon hittat=)

Daniel tyckte åxå Wolf va fin, och Lilly ville ge honom en kram=)

Sen nu lite om mig och mitt egotrippade jag =)
Några ville att jag skulle lägga ut bilder på min frisyr och min nya färg så here it comes:

Kram banan =)

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Riktigt snyggt! Och vad nyfiken jag blir på din tatuering - den vill jag se mer av!

Besök de senaste 30 dagarna