Sidor

fredag 29 maj 2009

Vi kanske inte ses på ett tag....

Jag vet ju inte hur det blir, För vi ÅKER ju TILL TURKIET IMÅN!!!
Och då vet jag inte om jag har tillgång till något dator, men om jag inte har det så lovar jag att berätta allt när vi kommer hem=)
Ska bli så gutt att komma iväg =)
Men det jobbiga är som vanligt att lämna hundarna, f*n det är riktigt jobbigt känne ända in i själen men jag vet att det är sjystat mot dom att vara hemma det behöver ni inte förklara jag tycker bara det är såå jobbigt att vara ifrån dom....

Något annat som har varit lite irriterande är folks kommentarer; Jaha vad skönt är det bara ni 2? Nej svar jag det blir hela familjen, Jag Daniel och Lilly. Jaha då blir det ingen semester då inte. Ni är lika trötta när ni kommer hem...
Jaha och hur kan ni veta det?! Ni kanske har varit på semester med era barn men inte med mitt barn, sen menar inte jag att vi kanske ligga på stranden och slappa hela dagarna. Men alla bedömmer vi väl semester olika. Jag upplever gärna saker på min semester så jag behöver inte alltid ha lugn och ro och vi ville åka hela familjen
VI tycker det är roligt att kunna sitta och titta på kort om många år och vissa att här va vi alla i Turkiet när du va 1 år Lilly istället för att säga Här va Pappa och mamma i Turkiet när du va ett Lilly. Det är inget fel att resa utan barn vi kanske gör det någon gång det säger jag inte!
Men nu ska vi iaf åka vi 3=D
Ska bli så skönt att komma iväg=)

Men jag måste ju nämna åxå att vi va ett gäng från jobbet som skulle gå magganloppet, jag och syrran skulle ju powerwalka men icke vi kom iväg med joggarna och joggade ca 4,8 km och gick bara 1,2 km =) Faen vad vi är duktiga, jag vet inte när jag joggade så sist!
Tack syrran! Det va så roligt och vi va såå duktiga=)

Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Ja men självklart blir det semester med Lilly med! Tänk vilken upplevelse för Lilly och vad härligt att kunna bada en massa utomhus! =) Jag är så avundsjuk och hoppas att vi också ska komma iväg innan Miranda blivit 2 (då kostar hon ju så mycket mer att resa med). Ha det nu härligt!!

Besök de senaste 30 dagarna