Sidor

lördag 16 maj 2009

En löpande prick och jobb jobb

Jaha då av det lördag fast det känns inte som det jag vet inte vad det känns som, skulle ju varit min lediga helg denna helgen men byte med en kompis så jag jobbar en dag denna helgen och en dag nästa helg, idag har det varit tungt, jag har nämligen haft delad tur så det blir 7 -13 sen ledig 13-16 sen jobba 16-21 så jo nu är jag ganska trött....

Inte nog med att man jobbar och sliter och missar massa tid med min Lillan och familjen i övrgt så har man ju som sagt en löpande prick här hemma. mIn kära Dalmatiner; Vilma. och enegtligen är hon en äng hund men just nu får hon inte ens sova i sovrummet för då har vi henne till 100% i sängen så fort vi somnat... Utan hon får faktiskt ligga utanför med ett galler i dörrhållet våran duktiga hund Klara lägger sig (oftast) där man säger att hon ska ligga.



Här har vi cocos Vilma som tror att hon är en knä hund och Fia li i bakrunden...

Och sen icke löpande Klara=)



Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna