Sidor

måndag 18 maj 2009

Hejdå till tjejerna!

Japp, idag jobbade jag ju hela dagen, kom hem straxt efter halv 4 sen va det bara att laga mat och ordna inför avslutnin gen på gympan....
Daniel och Lilly fick följa med till gympa avslutningen idag, för jag behövde hjälp av Daniel att skära upp och greja lite.
Avslut ningen blev iaf toppen vi började med lite evighetsstaffet sen visade tjejerna upp dansen dom lärt sig och det va så fint dom va verkligen JÄTTE duktiga=)
Jag har verkligen haft så roligt undertiden jag har haft gympan, det har varit både lärorikt och spännande...

Tyvärr fick jag dåliga besked på jobbet idag istället allt kan ju inte bara rinna på, nepp inte för mig inte, Det lång viket jag fick, blir inget långvik ser det ut som det blir till den 15/6 Det är vad jag vet just nu, kul--nej...
Känns jättejobbigt verkligen, Daniel har ju lagt upp hela sommaren med pappa dagar och jag hade planerat att jobba men nu vt jag verkligen inget alls... Nehe så är det tyvärr

Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Fy sjutton, förstår verkligen att det inte känns kul. Håller tummarna för att det ordnar sig på något annat sätt.

Stor kram S

Besök de senaste 30 dagarna