Sidor

söndag 17 maj 2009

Änglar och demoner

Japp, idag hade vi en grejar dag här hemma iaf halva dagen... Idag hade vi häcken att ta itu med... Så jag har så ont i mina händer och fingrar för den sticks lite ibland, eller ganska mkt när man ska sitta och ta i den hela tiden....
Sen åkte vi och lämnade Lilly hos farfar, hon ska sova där inatt för farmor ska vara barnvakt imån.. Så jag hade sagt till min äskling att vi skulle ha en härligt hemma kväll, jag hade valt film och köpt gott, det va det han fick tro, men så fick vi för oss att vi skulle äta kinamat idag med så innan myset hemma skulel börja åkte vi in till stan och åt, sen föreslog jag att vi skulle gå en sväng i hamnen och Daniel tyckte att det kunde vi väla göra dårá...
Men istället för en tur i hamnen och sen åka hem överraskade jag honom med BIO, så han blev glad och nöjd med kvällen och jag med givetvis.. =)
Vi såg alltså; Änglar och demoner, som va fortsättning eller nåt till Davincikoden??!!? [Jagkanintestavajagvet]
Jag tycker den va sevärd, kanske inte på bio med hemma i tvsoffan, så den kan få 3/5 =)
iaf hade vi en jättetrevligt kvälll och nu blir det nog lite tv sen ska jag sova, men inte någonsovmorgon inte nepp imån ska både jag och Daniel upp tidigt för jobbet väntar... =)

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna