Sidor

onsdag 27 maj 2009

Fel tand kommer först!

Ja, igår va jag med Lilly på vårdcentralen. Hon har varit lite hängig till ochfrån och börjar spotta ut maten som hon gjorde när hon hade kramp i luftvägarna, fast inte haft svårt att andas. Men jag tyckte att det va lika bra att kolla upp detta eftersom vi åker till Turkiet på Lördag så har man kollat iaf...

Så när vi va där såg allt bra ut och allt va lugnt tills läkaren utbrast...
-Jag vet att den kan vara så men jag har aldrig sett det?!
-Va vad är det nu? Är det något fel...?!?
-Nej, absolut inte men jag har bara aldrig sett det, hon har inga tänder va?
-Nepp inte en enda..
-Det är vad hon håller på att få, fast upp först, man ser att det finns nere under tandköttet med upp kommer den ut först. Lyssna.
å tog hon en sån pinne man brukar "trycka ner" i halsen och slog försiktigt mot tanden och då hörde man att det va något där och Lilly lät mig känna lite och då kände jag den!

Så grattis Lilly du ska få din första tand, fast inte i den ordningen man brukar få dom=)

Idag är det dags för Maggan loppet<09 ska bli jätte roligt känner mig ganska laddad jag har ju gått nästan varje morgon kl 6 minst 30 min och så har jag ju gått lite på kvällarna med =)

Och nu är det inte många dagar tills vi åker på lördag bär det av=) Ska bli så skönt!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna