Sidor

tisdag 5 maj 2009

Bild bevis snart

Jag va ju hos min frisör idag, och blir lika nöjd som vanligt =) jag skulle klippa och lägga några ljusa slingor, som sagt jag är jätte nöjd, det blev ganska många ljusa slingor, kameran krånglar ikväll och vill inte hjälpa mig men jag ska försöka slänga ut en bild imån så ska ni få se, det är ganska stor skillnad tycker jag.
Jag har ju börjar känna igen mig själv när jag går förbi en spegel =) Men det är jätet fint=)

Hade varit så kul om ni hade kunnat komma Sarah, Lilly fyller den 13 maj. men vi ska ju ha lite kalas redan nu i helgen, men ni är så välkomna så, fast jag vet det är långt, vi hade gärna med kommit till er lite men det är just det att det är långt. Men snart eller iaf snart någongångvetintenär så ska vi försöka komma upp och hälsa på er alla =)

Nehe imån blir det greja hemma, och sen stan med morfar jag och Lilly tror jag eller iag jag, berir på om daniel hinner hem innan vi ska åka =)

Nu blir det visst tv, daniel sitter redan och kollar och jag ska sätta mig ocj slappa ett tag innan det bär av mot sängen....

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna