Sidor

fredag 22 maj 2009

barnvakt, övernattning, tacokväll och kubb.

Japp idag har jag och Lilly haft Fabian och Filip hos oss på förmiddagen, Filip kollade på film men Fabian och Lilly lekte lite iaf. Det va så mysigt så Lilly "hjälpte" faktiskt mig med Fabian, hon hämtade leksaker och dricka till honom när jag bad om det så hon va så snäll så, fast helt plötsligt så blev hon så stor?!? när hände detta, någon som vet?
Men iaf nu har vi 2 natt gäster i natt; fia och Filip ska sova här inatt eller filip sover nog redan och Fia har lagt sig med nu.. Vi har ätit goda tacos, fast mest bara sallad för min del så jo jag fuskade väl lite då men jag tänkte ändå på vad jag stoppade i mig=) Och det är ju fredag imån jobbar jag ju igen...
Sen har vi även hunnit med att spela lite kubb och klättra i träd. det hinns mkt när man vill =)

Men på tal om jobb, om jag nu vågar nämna något för det ändrar sig kors och tvärs=S Men nu verkar det som min sommar har löst sig iaf. Chefen ringde idag och frågade om jag kunde tänka mig att jobba tillochmed v 32. så nu ska jag gå på detta schemat tills dess och hoppas att jag klättrar bra på lasen nu med så jag kanske har chans till vik sen... Det är ju sånt man märker....





Här kommer iaf lite bilder från dagen..



Lilly hjälper Fabian att dricka.


Filip tyckte det va gott med tacos, med det kan vara lite knöligt att äta dom ibland...
Fia tyckte med att det va gott, så hon bara vräkte i sig som vanligt =) [*Thii]

När vi äntligen kom ut och spelade kubb hade vi så roligt så Fia inte ens kunde stå kvar på benen, och då har man ganska kul kan jag säga =)


Slutligen så fick vi upp både Fia och Filip i trädet!

Kram banan

Besök de senaste 30 dagarna