Sidor

måndag 25 maj 2009

Mary kay och tatuering=)

Ikväll har jag varit värdinna, min syster har varit här och visat Mary kay för mig, Jessica och Milla. Och vi hade jätteroligt=) Och jag handlade lite idag och ska handa lite till för jag ska ju faktiskt ha imån med, man ska ju inte vara så många på dessa träffar så ja fick lägga det på 2 dagar=)
Här kommer iaf lite bilder från "behandlingen" =)

Här är min kära syster;Linda som säljer Mary kay =)
Jessica ser iaf mkt nöjd ut efter att hon börjar testa produkterna=)
Milla följde med Jessica till mig och det va jätte roligt =)

Och sen fick jag en kommentar från min kära kusin Sarah ang mitt hår och då såg hon lite av min tatuering så här kommer en bild på den med, kanske inte så stor eller mkt men jag är jätte nöjd med mina stjärnor =)

Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Oh my vilken snygg tatuering! Älskar verkligen stjärnor - tidlöst och klassiskt utan att vara tråkigt. Är så sugen på att tatuera mig (igen)... Måste kolla pris och saldot på kontot pronto ;)

Besök de senaste 30 dagarna