Sidor

torsdag 14 maj 2009

Kläder, modem och annat sken

Japp imån ska jag och Lilly in till stan, fast Lilly ska nog bara vara med ett tag sen ska hon nog åka med pappa hem så mamma får springa på stan lite själv och lite snabbt =)
Lilly ska få lite nya kläder upptäckte i dagarna att hon har inte så mkt som passar länge för hon har visst blivit stor.. Hummm när hände detta?

Och imån ska jag även byta ett modem åt min pappa och byta kvitto till maragetha loppet som vi ska gå ett gäng från jobbet....
Och så är jag sugen på en ny lampa till matsalen.. så det kanske det blir åxå vi får la se...

Nehe nu ska jag kolla lite mer barnkläder på nätet sen blir det sängen =)

Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Hittar du något spännande? Tack för alla fina kommentarer?

Kram S

Besök de senaste 30 dagarna