Sidor

torsdag 21 maj 2009

Kallekorna

Idag har det varit fullt ös hela dagen känns det som, Vi va ute och grejade redan vid kl 9. Vi hade ju inte så mkt tid till att greja för vid lunch va vi tvungna att äta sen åka mot Karlskrona...
Vi skulle nämligen byta en av Lillys leksaker och dom stängde tidigt pga röd dag... Sen efter det skulle vi hälsa på, Marielle, Miranda och Alfred i husvagnen, även en kompis till dom va med där; Jenny.

Väl klara med att byta och handla i K-krona så åkte vi till husvagnen. Vi började med att hjälpa dom få upp förtältet, fast vi är inget bra på det heller men om man samarbetar så går det ganska bra trots allt=) Sen blev det att leka och laga mat, vi grillade och Marielle gjorde en hemma-gjord potatissallad, Som blev SÅÅ god =)

Så tack för en trevligt kväll=)

Över till annat eller rättare sagt över till mig jag och mig själv va det är inte klokt vad ego man är...
Men jag känner att jag ska ta hjälp av bloggen lite nu, jag har ju håll på att gå ner i vikt nu i ca 3 veckor och jo visst det har gått ganska bra, tror jag det känns så men jag har inte vägt mig än Syrran och jag hade ju bestämt tills idag och att vi skulle kolla hur det gått idag, tyvärr har jag inte hunnit prata med henne än idag men jag har själv bestämt mig för att köra en vecka till, fast nu vara ännu hårdare, jag dricker ju nutrillet men har innan bara bytt ut något mål om dagen. Nu vill jag klara av att byta ut alla målen iaf nästan, jag tänkte kanske käka ett mellis mål i något annat slag än nutrillet. Kanske en tallrik Broccoli eller nåt sånt jag vet inte riktigt än.


Men jag tänkte iaf om jag skriver in det här så har jag ju berättat det för er som faktiskt är ganska många =) Så blir det (nog) svårare för mig att fuska =S
Och (när) om jag skulle fuska så måste jag skriva in det här och då blir det ännu jobbigare att fuska =)
Så nu hoppas vi på att jag klarar av detta, så håll tummarna hårt för mig nu, Snälla!
Jag ska verkligen kämpa sista veckan. Idag har jag ju då ätit vanligt mat nu ikväll men inte imån då blir det bara nutrillet, kanske att jag äter något knäckebröd ibland, men detta räknar inte jag som fusk så det skrivs inte ner.


Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna