Sidor

måndag 4 maj 2009

klipp klipp och färg färg=)

Japp, Idag har varit lite fullt upp men ändå skönt, haft gympan ikväll med tjejerna och dom är såå duktiga =)
Jessica är här, hon har haft lite av gympan ocj ska hjälpa mig med Lilly imån när jag är hos frisören =) Ska bli så skönt att klippa mig igen =) Och allmänt få det lite nytt och frächt=)

Nu har jag äntligen kommit på hur dan tårta Lilly ska ha på sitt kalas =) Och den är rolig men ändå inte så krånlig =) Ska rinag eller sms tid till alla med=) Fasen vad jag känner mig ute i sista minuten, men det är för att det är så mkt nu, jag har börjar jobba vi va i Gb och snart bär det av till Turkiet känns som om det inte finnt tid att tänka ibland för så ska jag ha avslutning på gympan snart med =)

Nehe nu väntar sängen !
God natt

Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Synd att vi bor så långt bort! Det hade varit roligt att få vara med och fira Lilly. Vilket datum är det hon fyller?

Kram

Besök de senaste 30 dagarna