Sidor

söndag 14 juni 2009

Att gå ut 5;an och 3;an

Japp, hela helgen har ju nästan försvunnit skulle bloggat om skoolavslutningen som jag va på med men har verkligen inte hunnit, hinner knappt ni heller ska nämligen och jobba snart!
Egentligen skulle jag ju jbbat idag 7-15.30 men det blev ändrat och jag gick hem vid 11 fr att kunna jobba inatt, så snart bä det av mot jobbet!

Lilly va vi och lämnade hos morfar som är i husvagnen så Lilly ska sova där inatt med honom sen kommer dom hem imån mitt på dagen så jag kan sova lite på förmiddagen... Känns lite konstigt måste jag ju säga!

Skolavsluting i Pårydsskolan!
Japp mina små syskonbarn hade skolavsluning i fredag så jag va ju givetvis där och kollade på dom, inte för att dom är så små men iaf. Felicia slutade 5:an och felix slutade 3:an!
sommarlov,sommarlov tänk när man hade det!

Nehe kanske ska man hinna slänga i sig nåt att äta innan man ska gå till jobbet!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna