Sidor

söndag 7 juni 2009

Turkiet gott folk, och en en kamera mindre

Hejsan!
Jag tittade aldrig in under veckan, hade väl inte riktigt tid eller råd kanske för det va ju ganska dyrt att använda mobilen från Turkiet. Vi satt visserligen på nätet ca 30 minuter en dag när det va för varm i solen. Men då kom jag inte in på Bloggen va nåt fel med det att komma in därifrån, jag vet inte.
Vi har iaf haft en UNDERBAR vecka, allt lyx har gjort en lat, verkligen när man får båda frukost buffé och middags buffé varje dag, jo då blir man lite lat kan jag säga iaf jag=)

Alltså maten, den va ju bara så otrolig det va verkligen så gott och jag bara åt och åt kändes det som jag ville ju testa så mkt men det gjorde ju att man fick ta så lite av allt, detta va lite jobbigt dock =)
Vädret har varit så bra varje dag, fast jag måste säga att jag är SÅ glad att vi åkte nu innan det blir ännu varmare där, det hade blivit jobbigt med Lilly då tror jag nu blev det väldigt lätt måste jag säga. Visst man kunde inte ligga i solen hela tiden för vi fick turas om att ligga i skuggan med henne men det va helt oki för det va riktigt skönt att ligga i skuggan det blev ändå för varm o solen mitt på dagen.
Men kort sagt så hade vi en jättebra semester, jo sen va det ju detta med kameran jag tappade ju den i vattnet på ett grunt sten ställe så den är ju sönder men som tur är klarade sig minneskortet så bilderna har vi kvar =) Så det som va viktigt klarade sig =)

Jag och Lilly i poolen



Lilly och jag med Lillys nya bil/båt i Barnpoolen


Pappa och Lilly

Mamma och Lilly klara för middagsbuffé på strandbaren

Pappa och Lilly busar i "Hyddan"

Lilly och jag gosar och myser =)


Jag och Lillan ute på solbryggan

Lillan på stranden själv=)


Försök till familjefoto





Lillan sover gott


Lillan och pappa leker pirater på stranden





Sötis



Det va väldigt stora vågor ibland



Utsikten från våran balkong

Sen va det ju så att vi hade ju "råkat hänga ihop" i 7 år den 1 juni så det passade vi på att fira lite därnere med god mat mm =D

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna