Sidor

tisdag 9 juni 2009

jag vet inte vad... [(men grattis*2)]

...jag ska skriva i överskriften idag. Hela huvudet känns tungt och det mesta känns jobbigt. Varför? det vet jag inte själv? Kanske har jag haft lite för mkt i huvudet på för kort tid, det blev mkt att tänka på och styra med när jag kom tillbaka till jobbet och dagliga livet. Men oki sånt är livet jag vet. Jag ska bara försöka reda ut detta i mitt huvud med.

Grattis till Felix och hans fotbollslag iaf. Jag åkte med min pappa på Felix match idag, Lilly och Daniel stannade hemma för Lilly va SÅÅ trött.
Men iaf jag åkte och kollade och dom vann med 2-1 !!!
Dom är verkligen duktiga, jag blir hur imponerad som helst, dom kan verkligen spela och dom är födda -99. Så duktiga är dom!

Imån är jag nästan ledig, skulle varit hel ledig men icke, nepp jag ska ha inflyttningssamtal på jobbet, men jag känner ju att vi kan inte vänta så mkt längre med detta samtal för det måste ju blir när man flyttat in och inte bott där 6 månader =) Så det känns helt oki!

Nehe nu ska jag nog.. antigen kolla på film med Daniel som redan sitter eller kanske gå och lägga mig och läsa/kolla tidningar. Usch jag vet inte.
Ibland önskar man att man bara kunde plocka ut alla tankar som finns i huvudet och gå igenom dom lätt och enkelt och sortera viktiga och oviktigt. Men varför skulle det vara så lätt?

Åh sen måste jag bara skriva att jag blev så besviken på en kompis till mig. Orkar inte förklara hur det är eller så men bara att jag blev så besviken på hennes sätt att tänka trodde att vi hade iaf lite samma tankar men icke! Känns så där!

Men sen måste jag ju även säga GRATTIS till JESSICA min kära vän som kommit in på HAIR!
Jag är redan så stolt över dig och jag vet att du kommer klara dig så bra!
Och sen vet jag ju att jag kommer ha en duktig och cool frisör i min närhet hela livet!
Älska!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna