Sidor

onsdag 17 juni 2009

En Pepsi från Allingsås trakten

Idag har jag jobbat hela dagen, men när jag kom hem kom Linda över och vi förberedde oss för att presentera våra nya vänner som n ågra ska få träffa på fredag!
Efter det kom En gammal vän på besök; Tobias och hans sambo Emily och sen va deras hund Pepsi med =)
Så detta va mkt trevligt vi har typ inte setts på minns 2 år eller nåt sånt.

Ibland önskar man att man va bättre på att hålla kontakten med vänner som bor långt borta, men det är så mkt svårare när dom bor en bra bit bort... Jag har många vänner som bor en mkt bra bit bort och då är det verkligen svårt att hålla bra kontakt. Men jag hoppas att ni vet att jag saknar er och skulle vilja träffa er oftare!

Dom hade ju iaf med sig deras hund Pepsi och alltså, den va mkt bra tränad, jag önskar att jag hade den tiden att träna våra hundar mer eller iaf den som är "min träningshund" men tiden räcker inte till och just nu är jag glad om jag någon gång kan ta mig till team tokabo och träna med dom snart! Det blir ju lättare med Lilly nu åxå hon kan ju följa med på ett annats sätt och leka där medans vi tränar! så till hösten hoppas jag komma igång på allvar, för nu är det bara en gång kvar innan sommarlovet!

Nehe nu ska jag träna lite med min Wii fit =)
Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Vad fin din blogg har blivit! Önskar jag hade tid/ork att pimpa min...

Kram S

Besök de senaste 30 dagarna