Sidor

måndag 22 juni 2009

Ska det vara så svårt!

Jag letar och letar efter ett par Ballerinaskor åt Lilly, skulle helst hitta någro ljusa fast inte helt rosa. Men om jag bara kunde hitta ett par som passar i storlek så skulle jag vara glad men icke att jag hittar något bra! Några är förstira några för små är dom inte det så är dom för smala där man trä i foten, jag vill helst att det inte ska vara för mkt spännan eller sånt på för Lilly har nämligen börjar att ta på sig skorna själv lite smått men när det är knäppen och sånt så blir det mkt svårare, Foppa tofflorna är ju lätta att ta på sig själv för det är ju bara att trä i men andra skor är svårare!

Men jag får väl leta vidare och se om jag hitta några är så sugen på att kolla i Karlskrona men inte ska jag dit heller däremor ska jag in till stan på onsdag för att shoppa lite kläder till.. jo faktiskt, mig själv!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna