Sidor

lördag 20 juni 2009

Ensam mamma söker har varit här!

Japp, på midsommar afton va några av ensamma mammorna här på besök i själva karnevalståget!
Det va ju detta jag inte kunde skriva om för några här läser ju min blogg och jag ville ju inte avslöja vårat (vinnande) bidrag!
Men vi va ensamma mammor iaf på midsommar mellan 16.30 och 18.00 =)
Ingen av oss är ju ensamma egentlige men vi tyckte det va ett roligt bidrag och vann gjorde vi med =) Fan vad glad jag är för det, så som jag och vi i EMS skrek.

- JAG GÖR GOA MUFFINS OCH BULLAR BARA FÖLJ MED MIG SÅ FÅR NI MUFFINS OCH BULLAR! jAG BEHÖVER EN REDIGG KARL MED MIG HEM!
Det va min standard replik jag skrek ut när jag gick runt bland allt folk! Men dom såg ut och ha jätte roligt åt oss och vi hade super kul!

Vi va;
Jag- desperat Bullbakande mamma, Birgitta!
Syrran- desperat "lättklädd/sprit" mamma
Nina- desperat tant/kärring mamma/mormor
Malin- desperat karriärsmamma behöver hjälp med sina barn
Nillan- fick vara man, desperat att fånga någon av oss, Börje!
Oskar- gick framför och va lammkött, det som lockade oss mest! =D


Idag va jag iaf jättepigg när jag vaknade så jag ock syrran, med barn åkte till Ölandsköpstad och handlade lite, köpte med oss kina mat hem och åt allesammans hos oss tog och även lite gott att dricka till =)

Lite bilder från midsommar!






Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna