Sidor

tisdag 16 juni 2009

Kanske inte för känsliga läsare..(kvackmagade)

Japp idag har varit en lång dag!
Lilly har lite problem med typ värmeutslag blandat med något annat, så hon är jätte röd och jätte öm under blöjan ibland, igår va en sån dag, så hon fick gå utan blöja hela dagen.
Och skulle även sova utan blöja inatt som hon gjorde. Och jag vet att innan när hon har gjort det så har hon gnällt till på natten för att det varit blöt och jag har gått upp och lagt dit nytt underlägg sen har hon somnat jag jag med.

Inatt däremot sov hon "hela" natten och vaknade vid 04.00 började gråta, jag gick in till henne som vanligt och skulle byta underlägg tänkte jag, men då fick ja se att, min stackars lilla tjej, hade *pruttat* i sängen, inte så att hela hon hade legat i det men lite av henne hade det, så hon fick hoppa in i duschen, och jag duschade av henne [Daniel stackan som skulle upp och jobba fick lägga sig igen] efter det la jag in ett nytt underlägg i min säng så fick hon ligga brevid sovande Daniel och vila och kolla lite på TV, medans jag städade hennes säng.

När jag väl va klar så hann jag bara lägga mig sen va det uppstigar dags för Daniel och då är Lilly vällingsugen så upp och göra det, sen skulle vi ändå gå upp ganska tidigt för vi skulle greja lite sen in till stan. Så vi gick upp åt frulle med honom och hade en mysig morgon tillsammans.

Men min morgon va inte lika mysig mellan 04.00-05.15 ska jag lova! Men tack vara att hon sovit utan blöja inatt så är det iaf ganska mkt bättre med min älskling!

Ikväll va vi ute på en jättemysig promenad hela familjen, Lilly ville inte åka vagnen hela tiden så hon fick gå med oss lite åxå!
Sen har jag fixat lite inför fredag =)

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna