Sidor

tisdag 30 juni 2009

Jag har fått klagomål, på mig?!?

Och jo ja jag kanske förtjänar lite klagomål...
Jag har nämligen fått mejl som klagar på att jag "missat" uppdatera min blogg
Bara det att det varit så mkt eller det är så mkt vi håller på att fixa här hemma för en speciell sak och jag vill detta så gärna så jag bara fixar och fixar så fort jag får tillfälle och så länge jag kan på kvällarna. Men visst har jag gjort lite annat men så fort jag är hemma igen så grejar jag. Men här kommer lite bilder på vad jag/ vi gjort i dagarna =)

Jag och Daniel har faktiskt pausat med att skjuta lite luftgevär =) Skulle ju se vem som va bäst och vem det va får ni gissa själva! =)

Vi va på Agebogård med föräldrar gruppen
Lilly passade på att bada lite hemma i poolen, det tyckte hon va jätteroligt!


Familjefoto, innan vi ska åka på dop..
Och det va lilla Ebba som skulle döpas=)
Lillt och far mor busar lite, innan....
Farmor gick in i lampan=D Jag gjorde det med ska jag erkänna meninte lika hårt som Farmor gjorde, för hon slog hål på näsan!
Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna