Sidor

torsdag 25 juni 2009

Jag ringer i ROSA!

Japp, numera gör jag det, har fått en ny mobil idag, Daniel köpte den åt mig och FiaLi fick köpa min=)
Den är jätte fin fast lite svår än men jag har ju fått den idag så jag lär mig väl.
Här är den:
http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=2051164

Tack Äskling!

Har varit ledig i två dagar nu har varit så skönt, idag har jag och Lilly varit på Agebogård med Föräldrar gruppen det va jätte mysigt! Synd bara att maria och Ida inte kunde vara med..
Men det va jätte fint och vi kommer absolut att åka dit igen! Lilly tyckte verkligen om hästarna och alla andra djuren med såklart!
Kul sak för en BiLLiG penning!
100:- inträde och då ingår att åka häst och vagn + hölas

Nehe nu mot sängen
Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna