Sidor

måndag 15 juni 2009

Kan ni hjälpa kanske?

mm.. jag sitter och letar sidor med tips på barnfotografier, Lilly ska snart fotograferas eller snart med i Augusti och jag vill ta så bra och roligt kort som möjligt så jag sitter och tittar lite på nätet nu för att hitta lite inspiration..
Man kan ju ha med sig saker åxå och då hade jag tänk än så länge iaf att snutten är ju ett måste eftersom hon älskar den så högt, Och sen såpbubblor för det tycker hon är jätte roligt. men mer då? ja det tåls att tänka på, sen kläder vad ska man ha för kläder på dom gud vad svårt. Såg så häftiga kort där allt va svart/vitt utom typ ett gosedjur som va ganska starkt grönt och det så så häftigt ut... Men som sagt det är ju lite tid kvar, men den bara rinner i väg så jag tänkte att det är lika bra att börja fundera nu redan...

NI kanske har tips och idéer på hur man kan göra eller vad man kan ha med sig?! Säg gärna det, lämna tips och idéer som kommentarer så skulle jag blir jätte glad!

Ikväll har jag varit hos .... för vi har planerat .....! som ska bli så trevligt! Tyvärr kan jag inte säga vad det är... än... men på kanske lördag eller söndag kan jag nog skriva om det!

Sen planerar man ju även inför midsommar, I år ska vi bara vara med min syster och hennes familj och det ska bli så skönt, ha det trevligt tillsammans och grilla gott!
Imån blir det att ta tag i lite grejar jag behöver låna men även en runda in till stan ska jag och Lilly, Jessica ska bjuda mig på lunch har hon fått för sig och jag tackar givetvis inte nej till det! Ska passa på att kolla lite i stan med åxå när vi ändå är inne, måste ju till polisen med och vissa upp mig och mitt gamla körkort...

Nehe ska ner till Daniel nu som kollar på film, sitta där och slappa ett tag kanske somna på soffan vem vet =)

Kram banan

2 kommentarer:

Mrs Lucky sa...

Vad kul med fotografering! Jag tycker det är väldigt fint att fota barn utomhus, det blir så spontant. Och ni som bor där ni bor måste ju ha massor av fina ställen att välja på! Om du kollar här förstår du nog vad jag menar:

http://www.photosbybrandt.com/portfolio.php?folioPage=1&workId=35&imageId=220

Allt bra annars? Hälsa Linda och ha en riktigt bra midsommar!

Sara Hedberg sa...

Hej. Kul att ni har tid till fotografering snart. Vill ju gärna ha ett kort på Lilly sen vi också. Ha med lite olika ombyten med kläder så inte alla kort blir lika. sen så brukar det finnas lite tillbehör i studion också. Och som du skrev så är snutten eller något favis gosedjur kul att ha med.

Besök de senaste 30 dagarna