Sidor

fredag 12 juni 2009

Tacka gudarna! Kanske?!

Jag vet inte vem man ska tacka, men någon (kanske va det min älskade mamma) ordnade så jag fick jätte fint väder på min födelsedag och så jag då kunde ha picknick fika! Tack

Missade jag att skriva igår, hade fullt upp med kalas och städning!
Japp, för igår fyllde jag år så nu är jag....hum.. 22 år. Fasen vad tiden går fort. Låter lustigt men nästan varje gång någon frågar hur gammal jag är får jag tänka efter det handlar inte om att jag tycker att jag är gammal eller ung men bara att tiden går så fort så jag måste tänka efter hur gammal jag är...

Hade iaf en jätte fin dag igår! fick massa grattis sms och några grattis kort. Pappa och Linda med familj km på dagen. Eller Pappa kom först på morgonen med blommor i bukett jätte fina verklige jag blev SÅ paff när han kom med dom Men jätte glad =) Fast föst med att fira mig va Daniel och Lilly Så på morgonen fick jag en Wii fit bräda=) Så nu tränas det här hemma för fullt! Den är verkligen otrolig den brädan, han säger till mig när jag skakar för mkt i benen eller lutar mig för mkt åt nåt hål. Och sen så klart håller han koll på min vikt =S =D

Men iaf sen vid 14.30 kom syrran med familj och jag fick blommor även där, och presenter från Marykay som jag blev jätte glad för! Pappa kom åxå med presenter från Markykay. [det är bra att ha en syster som säljer det kan jag säga]
Vädret va fint så vi sattsade på en picknick ute i det gröna gräset på en filt, det va så mysigt jag bjöd på jordgubbspaj och grädde!

Daniel kom hem med en STOR bukett blommor jätte fin den med! och med en nu kamera, den va ju inte bara till mig men jag blev jätte glad iaf för vi behövde ju en kamera!

På kvällen kom svärmor och svärfar. det va trevligt då med och Lilly åt gärna mera jordgubbspaj..
I år bjöd vi faktiskt inte in Daniels syskon vi brukar gör det med iår blev det annat. Jag tycker det blev inte alls lika kul för jag tycker det är ett ypperligt tillfälla att passa på att träffas allihopa! Så det va första och sista gången hoppas jag =)

Men vi hade fått låna en kamera av Bella och Emil så lite kort blev det!


Picknick på våran tomt, det är mys det!

Lilly lånar nästan ut sin drickmugg till Fabian...
Min kära syster Linda! Så fin sommarbild!
Fina fia som varit och klippt lugg, så fin så fin!

Lilly ocg morfar myser ute=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna