Sidor

onsdag 10 juni 2009

gråskala i stort

Ja, idag är det bara grått och trist och jag är så lätt påverkad av ljuset, så jag måste ha typ ala lampor tända, fast att jag har stora fönster i matsalen så ha jag gärna lampan tänd iaf när jag ska sitta här och när vi äter...

Annar är det en tvätt och egentligen städa dag, jo tvättat har jag med städat humm orkar jag, jo jag vet att jag måste imån ska jag ju ha lite öppethus här hemma, så det är ju skönt om det ser oki ut iaf. Skulle verligen behöva osrka torka av golven.... Och jag ska försöka orka det. Men jag ska ner till jobbet åxå ska ju vara där halv 5 så det blir liksom mitt i eftermiddagen.
Fast oki nej jag ska ju inte skylla på det jag vet!

nehe nu ska jag väl ta och förberada lite mat iaf. vet faktiskt inte o jag hinner torka av golvet innan... men jag får vl hinna det ikväll annars.

Tänkte att jag skulle ut och gå en sväng ikväll med känner att det skulle vara så skönt!

Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Mamma har skvallrat - GRATTIS! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag!

Vad glad jag blir att ni hade det bra på semestern! Bilderna såg härliga ut och ni är jättefina. Synd på kameran bara...

Hälsa familjen!

Besök de senaste 30 dagarna