Sidor

lördag 29 augusti 2009

2:a natten utan lillan

Japp, nu sitter jag hemma ensam med hundarna, Lilly är hos farmor och farfar, Daniel på 25 års fest, därjag skulle varit med, men kände efter kalaset idag att jag inte orkade. Kändes jätte tråkigt hade verkligen sett framemot ikväll, Men nu ska jag hämta Daniel när han ringer någon gång inatt istället!

Fick en glädjande nyhet idag, dock gällde det inte huset, ska berätta mera om den nyheten senare. Ska nog gå och lägga mig och läsa lite nu tror jag! Det är ju en dag imorgon med =)

Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Tråkigt att du inte orkade följa med Daniel hit ikväll men bra att du lyssnar på din kropp och tar på allvar när du inte orkar! Blir nyfiken på nyheten, berätta mera! Kanske syns vi imorgon i Bidalite? Kramar

Besök de senaste 30 dagarna