Sidor

lördag 15 augusti 2009

Jag har fått tillbaka gåvan...

...att må bra! Jag va hos läkaren i fredags. Pratade lite och så, hon tyckte att jag skulle vara hemma 4 veckor till och jag tycker det känns bra så att jag hinner släppa alla tankar på/om jobbet. Jag känner att jag inte kunnat det innan för jag har fått bara först 2 veckor sen en vecka sen en vecka, så jag hann inte mera börja tänka på mig själv förrens jag började tänka, "nu måste jag börja må bättre jag ska jobba snart"
Så det känns bättre nu, för nu hinner jag med mig själv, Vi ska ju skola in Lilly denna veckan, börjar på måndag. Känns lite så där ibland. Men jag kör dit fast det är bara en gata fram, men när jag känner att jag klarar att gå så ska jag absolut försöka göra det. Jag har faktisk klarat att cykla lite i samhället, fast det va kväll och typ inget folk, men jag känner mig såå nöjd!

Som sagt inskolning på måndag, jag och Lilly va och hälsade på dagis i onsdags för jag kände att jag ville prata med dom innan och så jag visste vilka tider det skulle bli. Jag berättade hus läget med mig va så dom vet det,,, Lilly började åka rutchekana nästan direkt...
Men om det går så bra nu vet vi ju inte, måndag, tisdag och onsdag ska vi iaf vara mellan 09.30-14.00 För att barnen ska få helhet direkt och det tycket jag är jättebra!

NU ska jag nog sova!

Kram banan

1 kommentar:

Janne o Barbro sa...

Vi håller på dig, Fanny!

Besök de senaste 30 dagarna