Sidor

måndag 24 augusti 2009

Dumma oro

Måndag igen och veckan börjar, känns som om jag har såå mkt denna vecka, men jag vet inte riktigt vad...
Lilly ska ju på dagis som vanligt, Imorgon funderar jag på att åka till stan eller Nybro, vet inte riktigt än. Sen vet jag inte mer, än på lördag, då ska vi på 25 års kalas och sen fest på kvällen hos Alfred...
Nästa vecka däremot har jag en del, Då vet jag att jag ska vara färgmodell åt Jessica på tisdagen, in och kolla på Lillys kort på onsdagen, måste förresten kolla om några fler vill köpa kort.... Tisdag eller onsdag ska jag på Me And I party, kommer inte ihåg vilken dag just nu bara. Fredag ska jag till läkaren. Och torsdag har jag tele tid med en annan läkare...

Vet inte känns bara så mkt just nu. Och sen har jag börjar oroa mig igen, för att jag ska börja jobba, jag vet att jag inte ska och jag försöker slå bort tankarna när dom kommer, men det är inte så lätt alltid, så då går jag och stressar och oroar upp mig för det, tänker att snart är det den 1september och då är det bara 20 dagar kvar sen ska jag klara av att börja jobba... Fan det är så jobbigt och gå och oroa sig nästan hela tiden, och jag försöker och försöker att inte tänka på det så eller inte tänka på det alls faktiskt!

Någon som vill följa med på Me And I party då? För att prata om någon annat/roligare=)

Kram banan

2 kommentarer:

Marielle sa...

Vi vill gärna ha ett 12*12 kort på Lilly! Hoppas att du känner dig lite bättre nu och att du kan njuta av att vara sjukskriven utan att tänka på jobbet för mycket. Kram

Sara Hedberg sa...

Hej. Vi ill gärna också ha ett 12*12 kort på Lilly.

Många kramar Sara

Besök de senaste 30 dagarna