Sidor

måndag 17 augusti 2009

Första dagen! Jag klarade att gå!

Jag känner mig så stolt över både mig och Lilly.
Stolt över mig för att jag klarade att gå till Förskolan idag med Lilly i vagnen, visst va det jobbigt det ska jag ju erkänna och jag tänkte vänt. Men jag gick=)

Sen är jag STOLT över mig älskade dotter som har klarat av första dagen på Förskolan/dagis idag, Om hon brydde sig mycket om mig- Nej...
Hon va mkt med sin kontakt person Marie, och det gick jättebra! Jag lekte mest med dom andra barnen! När det va dags för vila så satt jag med henne, tills hon somnade. När hon väl vaknade va det dags att gå hem för då va klockan två!

Imorron är det samma tider, 9.30-14.00 men då ska både jag och Daniel vara med=) Så det blir roligt! På onsdag ska jag vara med tills hon ska sova men Marie ska sitta hos henne istället för mig. Torsdag går jag bara dit och lämnar av "minlillabebis" Lilly!

Nu håller jag på att ladda upp lite bilder som jag ska framkalla, har ju 100 kort gratis, på fujidirekt! Eller alla har ju det, så det är ju inte bara jag =)

Kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Bra gjort!

Stor kram S

Besök de senaste 30 dagarna