Sidor

onsdag 19 augusti 2009

all by myself

Ja, en stund iaf. Jag gick hem från dagis vid ett för då kom Marie ut och sa att Lilly hade somnat och om jag ville kunde jag gå hem en sväng, eftersom jag bor så nära och komma tillbaka kl 14.
Sagt och gjort nu är jag hemma har släppt ut hundarna och passar på att skriva lite här!

Fast det kändes värre att gå hem själv än att gå med vagnen, inte för att jag lämnat L utan just det här med att gå ute bland folk, men det gick bra! Jag ska ju klara att gå tillbaka åxå!
Skulle vilja göra något i eftermiddag, med Lillan typ åka till stranden, men jag känner nog inte att jag klarar det tyvärr.. För det hade varit så mysigt!

Ikväll ska jag och Lillan vara själva, Daniel ska åka och fiska med Matte. Så det blir en lugnt hemma kväll, ska kolla igenom Hm´s kläder i tänkte att jag skulle beställa lite till Lilly, tillsammans med Marielle och Sara!

Nehe nu ska jag slappa en stund, sen är det tillbakaoch hämta L som gäller!
Ha det bra!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna