Sidor

söndag 30 augusti 2009

En rolig nyhet...

Jag har en roligt nyhet att berätta, Eller ni kanske inte tycker det är så roligt men jag och Daniel tycker det!
Vi va och kollade på ett hus i veckan, som vi kan få möjlighet att hyra om vi får vårat sålt. Det är ett fint hus, det är ganska mkt att göra men det är jättebra annars och det är ett hus vi kan tänk oss att bo i hela livet. Det är nämligen så att om vi nu hyr detta, så finns det en möjlighet att vi kanske kan få köpa det sen, det vet vi inte än men det är ju ganska skönt att få bo in sig och känna efter lite innan...
Men som sagt vi måste ju få vårat hus sålt, och det borde inte vara svårt för det är ett jättebra hus, bra läge, lite ny renoverat, lekplats och skog brevid men ända mitt i samhället!

Hoppas hoppas!!!

På tisdag ska jag vara färgmodell åt Jessica, känns jätte roligt, fast jag vill inte färga bort det ljusa utan ha det kvar! Vi får se vad hon hittar på=)

Kram banana

1 kommentar:

Marielle sa...

Åh vad kul att ni gillade huset!! Hoppas nu att ni får napp på ert hus med nu då!

Besök de senaste 30 dagarna