Sidor

onsdag 2 september 2009

Vet inte vad jag tycker om mitt hår än....

Ja, jag va ju hårmodell igår, va jätte roligt och jag tyckte det va jättespännande. Och jag va jätte nöjd när vi va färdiga... Men sen igår kväll duschade jag och fixa till håret själv, och även idag har jag gjort egen fixning. Men nu vet jag inte, tycker kanske att det blev för ljust?
Vet inte var kameran är heller så bild kan jag inte fixa in, vilket kanske är tur när jag inte vet om jag är nöjd eller inte.
Fck även en Effekt i håret, en blir ganska tjock slinga men det är ju bara toning och den försvinner. Men just det ljusa är jag osäker på....
Kanske ska jag ringa min kära vän, (frisören) och kolla med henne vad hon tycker...

Ahh vad svåt det är för jag kände mig sååå nöjd igår när jag satt där....

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna