Sidor

lördag 5 september 2009

Har varit och Tittat lite på gården...

Jaha, då va det lördag kväll, Igår hade vi Sara och Matte på besök, vi grilladeoch åt god blåbärspaj som Sara gjort. När Lilly somnat började vi spela spel, jag och Sara sattsade på att vara på lag vilket gick mkt bra... Dock vann vi inte men vi kommer att göra det nästa gång!
Så se upp killar!!
Kvällen va iaf jättetrevligt, och va hade super trevligt!!

Idag åkte Daniel till verkstan, Fia kom hit. Och när Daniel kom hem åkte vi in till Skällby gård, jag, Daniel, Lilly, FiaLi och Filip.
Fia bakade lite Muffins och när Lilly vaknade så bar det iväg... Vi tittade först på djuren, och jag (så försiktigt jag kunde) försökte *snällt* övertala Daniel om att vi visst skulle köpa en Kanin och att vi skulle köpa denna alltså-, Lilla skuttis! Han va så söt, och Lilly älskar att ge djuren mat och jag vill gärna ha en kanin, men det tyckte inte Daniel att vi ville. Men Det Vill Vi.....!!!

Förövrigt så hade vi en jättetrevlig dag där inne, efter djuren gick vi ner till lekplatsen, Där jag och Daniel satte oss i gräset medans dom andra sprang runt, fia va snäll och lekte med Lilly så vi kunde sitta lite...
**Det är så roligt att se Fia med Lilly, Jag kan se och känna igen Mig och Fia när hon va liten och jag mindre än nu...**

Och sen är det ju verkligen bara så att jag har världens bästa tjej, För visst hon säger till när hon behöver kissa här hemma, vilket jag är mkt stolt över henne för, men idag när vi hoppade ut bilen vid skällby så sa hon kissa, Så jag tänkte va f*n det är ju lite skog här så vi testar, jag tog av henne blöjan lyfte upp henne så hon kunde kissa, och det gör hon bara så och riktigt bra alltså inte bara några droppar utan riktigt mkt.... =)
Det är min Lilla/Stora tjej det!

Skulle laddat upp lite bilder från dagen men det fungerar inte, så jag får kanske testa imån...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna