Sidor

tisdag 29 september 2009

Varför ska det vara så jobbigt?

Va hos en läkare idag, det gick bra. Men det jobbiga va i väntrummet, när jag kom satt bara en så då gick det jättebra, jag gick på toa och när jag kom ut hörde jag att det satt en till och dom pratade för fullt dom kände uppenbarligen varandra. Jag klarade inte att gå dit, jag fick stå vid toaletten och som tur är låg läkarens rum snett mittemot. När jag fick koma in såg hon att jag va upprörd fick lite vatten och en stund att lugna ner mig på. Jag va där inne i ca 45 min, men kände fortfarande att det kändes svårt när jag gick till bilen...

Att det ska vara så jobbigt!

Kram banan

1 kommentar:

maddizz sa...

jag vet precis hur du känner.. Men du är stark!! Det är dina TANKAR bara som pressar dig.. Du bryr dig inte om folket runt om dig, det gör inte dom heller...

Besök de senaste 30 dagarna