Sidor

torsdag 17 september 2009

Som bortblåst!

Ja, det är febern Hon är pigg och som vanligt idag förutom aptiten, hon äter bara Berlinekorv och dricker bara juice. Vill inte ha yoggi hon som brukar älska yoggi..
Jaja, sak samma vad hon äter bara hon äter och dricker =)

Tänkte se om jag klarade att gå en promenad i samhället idag, jag Lilly och Hundana, stackars Vilma mår inte så bra. Hoppas att jag klarar det men jag ska städa lite först och så får jag se spontant sen om jag klarar av det!
Skulle vara så kul att gå en sväng, kanske en långrunda!

Måste ringa och boka in vacc för Vilma nu idagarna det va ett tag sen det skulle göras men jag ringde och kollade om det va någon fara att avvakta lite pga sjukdom i familjen, men bara hon va full vacc innan så va det inte så farlit om jag väntade lite. Vilma är lite barnslig hon har väldigt svårt att gå in på djursjukhuset utan mig min sötis!

Nehe städa va det!

Kram banan

1 kommentar:

Sara Hedberg sa...

Oj vad du är uppe tidigt och bloggar :-) Vad skönt att Lilly mår bättre nu. Hoppas att du också mår bra. Kramar

Besök de senaste 30 dagarna