Sidor

söndag 20 september 2009

Sniglar och Päron på tröjorna.

Ja, jag har tänkt ända sen jag fick kläderna från ME AND I att jag skulle lägga in bilder på dom men det har inte blivit. Men nu tänkte jag att det skulle bli av för Lilly ska nämligen ha snigel tröjan och byxorna på bilder imån när hon ska ta kort med förskolan eller "agis" som Lilly säger =)
Lillys kläder som jag beställde från Me And I

Min tröja som jag beställde från Me And I, är super skön, by the way

Och i fredag hade vi Tacoskväll med Sara och Matte, Lilly va med och åt lite med Sara åxå, och jag tror mig med säkerthet hittat den bästa barnvakten! Vi hade iaf en jättetrevlig kväll och efter tacosen blev det ju spel så som det ska va, började med Rummikub, gick inte så bra för mig och Sara, sen blev det Alias, Gick si så där, sen seqeens eller hur man nu stavade.. Men där gick det ganska bra för oss ett tag iaf, tills det vände... hum... Jag tror att jag och Sara får ta och öva oss i smyg, men shh säg det inte till någon... Och Daniel om du läser detta så glöm orden efter seqeens....

Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Åh vilka söta meandi tröjor! =)

Besök de senaste 30 dagarna