Sidor

fredag 4 september 2009

Skriva av mig lite....

Jaha, då sitter man här vid datorn igen, Har legat och vilat med Lilly fast hon har sovit och sover än, bör vakna närsom helst....
Kände att jag har en trött dag idag, och behövde få vila för jag vill vara pigg ikväll.. eftersom Sara och Matte ska komma och käka med oss ikväll...
Det blir grillat, hopas på ej regn, och sen ska jag göra en pastasallad att ha till. Och det ska bli såå gott, fast jag behöver till affären igen för jag har glömt köpa soltorkade tomater, som jag nu helt plötsligt bara älskar! Kunde inte äta dom innan!

Helgen blir lugn, Daniel ska visst iväg en sväng imån, han skulle hjälpa Kornan med bilen, så det blir en mamma dotter dag. Annars är det lugnt i helgen och det är skönt.
På måndag ska vi har fullt hus här, Det är ju vi familjen sen kommer Fabian och Filip att vara här med och så ska dom sova här... Ska blir jätte mysigt att få ha 3 barn fast bara över 1 natt =D

Huset är fortfarande till salu fast det inte ligger på hemnet nu, men det kommer komma ut där igen på onsdag tror jag det va...
Längtar så till onsdag då jag och Syrran ska åka på SPA, till varberg. Och så stannar vi ju till fredag så det blir den 9 till den 11 september. Helt underbart, bara tänka på oss själva och få allt serverat=) och massage och grejor!!! Njuta är vad jag ska göra då kan jag säga!

För övrigt så är det så där, ar ju börjat må bra tycker jag, men det känns som om det vänder igen, men jag försöker tänka positivt och vända det åt rätt håll igen, men jag vet inte hur/om det funkar. Ska därför blir skönt med en lugn helg, kanske handla lite bara, men annars lugnt...

Jag är så irriterad på Lillys sittvagn som vi har, en brio Race, men ryggstödet är så segt och knöligt, inte på alla det menar jag inte men på våran är det så. Det har inte alltid varit så här trögt men det har blivit värre nu iaf... Och jag är så trött på den för jag vill ha en vag som fungerar!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna