Sidor

måndag 21 september 2009

Längtar till fredag, ingen vanlig fredag!

Idag började jag ringa runt till lite nära och kära, men jag har fler att ringa men jag hann inte ikväll. Har fått upp några bokningar och det känns jättebra! Eller rättare sagt jag har fått många boningar! Tack till er som ställer upp och hjälper mig nu när jag verkligen behöver det.

Kände att när jag väl ring 2 st, så kändes det bara så bra och så rätt. Jag är super taggad och längtar såå till fredag när jag ska få min utbildning.

Vill få min nya mobil... och Så vill jag få min kavaj som jag beställt från H&M.
Om ni vill titta på min nya mobil som jag ska få, så finns den här jag ska ha den vita och Daniel den svarta =D

Nehe nu bär det av mot sängen och titta på Tv en stund.

Kram banan
Ps. Tack Marielle för hjälpen med bloggen =)ds.

1 kommentar:

Sara Hedberg sa...

Så härligt att du känner dig taggad att komma igång med Mary Kay. Har redan ringt 2 av mina vänner och dom kommer hit till mig när du ska komma hit. Kramar

Besök de senaste 30 dagarna