Sidor

tisdag 22 september 2009

Jag har hittat den!

Tror jag iaf, jag tror mig har hittat den som har dom mesta av mina önskemål...
Nej, det är inget nytt hus, nej det är ingen ny bil, nepp det är ingen ny sittvagn. Det är en annan sak en, ******* **** ****.

Men det blir inget med den just nu iaf. Det får vänta lite man har ju inte alla pengar i världen.
Men jag hittade ett jättefint halsband som jag vill ha, hittade det på Village det är från Miss Dee, fick ett armband av min syster från Miss Dee för något år sedan och nu har jag hittat det perfekta halsbandet till. Jag la tillochmed undan det tll fredag, men jag är ganska säker på att jag inte kan köpa det då heller har lite för många andra utgifter denna månaden =S
Men här kan ni se det iaf!

Ikväll ska L vara hos Markus, linda ska på föräldramöte och jag ska åka in till Mk mötet. Synd att inte syrran ska med men men.

Nehe ska nog börja med lite mat idag blir det potatismos och fiskpinnar=)
Får ju passa på att äta fisk när det bara är jag och L.

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna