Sidor

söndag 6 september 2009

6-2 Grattis

Ja, nu måste jag ju säga Grattis till Fia och hennes lag, som van över Trekanten med 6-2. Dom va så duktiga, spelade jättebra! Så en extra stor bamsekram till Fia!!

Annars idag blir det väl lugnt eller inte ska snart iväg, först bär det av till morfar där vi ska äta middag sen bär det vidare,,,=)

Imån kommer Filip och Fabian, så det ska bli roligt. Funderar och hoppas på att vädret blir bra så kanske vi kunde gå till lekplatsen en stund....

Kan fortfarande inte förstå att jag ska åka på spa på onsdag, ska verkligen bli så underbart och härligt!
Just det sen tänkte jag passa på att Tack Sara Hedberg för att jag får låna dina grejer=)

Nehe nu ska jag vila lite sen gå till morfar!

Kram banan

1 kommentar:

Sara Hedberg sa...

Ja varsegod! Det vet du ju att du så gärna får. :-D

Många kramar

Besök de senaste 30 dagarna