Sidor

tisdag 15 september 2009

F*n vad POSITIVenergi! Inte lika bra hemma!

Jag kommer just hem från mitt första möte på Mary Kay och jag måste ju säga; TACK Mary Kay! just nu när jag är hem kommen känner jag min lika pigg, Positiv, energisk och bra som jag brukade känna mig men inte känt mig dom senaste månaderna när jag bara känt mig sönderstressad, trött och oklar med mig själv!
Nej det är klart att denna känslan inte kommer stanna så här, men det är underbart att få känna att man kan må så här bra! Utan att faktiskt göra så mkt!
Jag förstår ju att imån kanske är en dålig dag igen, men det är lite lite lättare att se att det kommer ljusna i mitt liv igen nu när jag känt mig så bra och varit så nöjd med mig själv ikväll.

Jag har inte ens fått min utbildning än men gick på detta mötet för att jag 1; vet att allt är så positivt. 2; för att en hudterapeut va där just ikväll, som åxå säljer Mary Kay, och informerade oss om huden i sig, utöver Mary Kay.
Man jag fick massor med positiv energi med mig hem, plus en jättefin anteckningsbok som jag vann =D Och så fick jag så mkt BERÖM fast jag inte gjort något än mera hoppas att jag skulle lyckas eller ja jag räckte upp handen när hon frågade hur många som skulle klara röd jacka, Och för att jag gjorde det fick jag jättemkt beröm,(som för mig betyder jätte mkt för det stärker min självkänsla) Bara för att jag trodde på mig själv och att jag skulle lyckas!

Helt Fucking UNDERBART!!!

Dock mår L inte lika bra, hon har ju inte gjort det på hela dagen men mådde lite bättre efter att hon hade fått Ipren i eftermiddags, men inte nu jag tig tempen på henne nu när jag kom hem och hon hade 39* igen, fick en ipren nu igen så jag hoppas att hon/vi får sova lite inatt =)

Tack syrran för att du trodde på mig att jag skulle klara det här, Det är en ära att få vara med och vara en Syster/Kollega i Mary Kay!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna