Sidor

onsdag 16 september 2009

Över 40 graders feber

JA, min Lilla älskling Lilly har inte blivit bättre än eller jo ikväll har ho ju äntligen drukigt lite och faktiskt ätit, fast det enda hon äter är Berlinekorv...
Men hon äter ju något iaf, dricker Mer och det är ju bra!
Hon hade inte druckigt något på hela eftermiddagen men sen ikväll drack hon äntligen=)

Hon har ju haft straxt över 39* igår och idag, men sen när jag tog vid halv 3 tiden idag när hon legat och vilat lite så hade hon 40.2*
Det va nästan hemskt att se henne så, min glada tjej som knappt orkade öppna ögonen, men vi har varit i kontakt med läkaren som säger att hon bara måste få i sig dricka så det sattsar vi på nu!!!

Jag fick min agrejer från Mary Kay idag!!! Så glad jag blev, verkligen känns så positivt!!!

Nehe, God natt på er!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna